SIAL China 2019 – podsumowanie

Targi SIAL China to największe w Azji wydarzenie targowe poświęcone branży żywności. Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 14-16 maja w Szanghaju. Na powierzchni 199,500 m2 kompleksu wystawienniczego Shanghai New International Expo Centre (SNIEC) wystawiło się aż 4,300 dostawców z branży żywnościowej. Wśród nich znaleźli się także producenci z naszego kraju, którzy wprowadzają swoje produkty na rynek chiński. Wydarzenie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających, dlatego jest to dobre miejsce dla polskich eksporterów do przedstawienia swojej oferty.

targi SIAL

SIAL China 2019

Targi SIAL to wydarzenie cieszące się dużą renomą. Pod tą marką organizowane są imprezy branżowe w sześciu różnych krajach, w tym na przykład największa co dwa lata w Paryżu. Natomiast według informacji na oficjalnej stronie internetowej, targi SIAL China, które odbywają się w Szanghaju, to trzecie największe wydarzenie z branży żywnościowej na świecie. Ponadto, w ramach SIAL odbywa się też wiele imprez towarzyszących i konkursów, między innymi poświęconym innowacjom w branży gastronomii.

Statystyki targów SIAL China 2019 prezentują się następująco:

  • 17 hal wystawienniczych
  • 199,500 m2 przestrzeni wystawienniczej
  • 4,300 wystawców
  • 112,000 odwiedzających

Podczas targów swoją ofertę zaprezentowali dostawcy z sektorów takich jak:

  • Półprodukty spożywcze i składniki
  • Produkty mleczne, jaja
  • Świeże mięso i podroby
  • Świeży drób i dziczyzna
  • Świeże i częściowo konserwowane ryby, mięczaki i skorupiaki
  • Świeże owoce i warzywa, suszone owoce
  • Sadownictwo
  • Wyroby cukiernicze, herbatniki i ciasta
  • Mięso peklowane i solone
  • Delikatesy, zastępstwo domowych posiłków
  • Żywność konserwowana
  • Pokarmy dla zwierząt domowych
  • Produkty mrożone
  • Produkty organiczne
  • Zdrowa żywność i produkty dietetyczne, żywność dla dzieci
  • Produkty spożywcze
  • Wina i alkohole
  • Inne napoje alkoholowe
  • Napoje bezalkoholowe
  • Urządzenia i technologie
  • Usługi
targi SIAL

Polscy producenci na targach SIAL China

Coraz więcej polskich producentów pragnie zaistnieć na chińskim rynku. Nic dziwnego, przecież jest to ogromny rynek ponad miliarda konsumentów. Często polski eksport do Chin dotyczy właśnie produktów spożywczych, dlatego targi SIAL w Szanghaju cieszą się dużym zainteresowaniem wśród polskich producentów. W tym roku swoje stoiska na SIAL China wystawiło ponad 60 polskich firm z branży żywnościowej.

Szanghajskie targi żywności to okazja dla polskich eksporterów do wystawienia się ze stoiskiem i zaprezentowania swoich produktów, a tym samym do nawiązania kontaktów z potencjalnymi klientami jak i partnerami biznesowymi z Chin. Ponadto, wystawienie się na chińskich targach pozwala polskim przedsiębiorcom zdobyć informację zwrotną dotyczącą ich produktu, dzięki czemu mogą oszacować szanse powodzenia na chińskim rynku.

Wystawiałeś się na SIAL China lub innych chińskich targach, a może dopiero planujesz? Pamiętaj, aby zarejestrować swój znak towarowy w Chinach! Dlaczego to takie ważne, przeczytasz w naszym artykule o kradzieżach logo w Chinach. Dowiedz się więcej jak zarejestrować znak towarowy – tutaj.

Jeśli planujesz wprowadzić swój produkt na rynek chiński, weź również udział w szkoleniu z eksportu do Chin prowadzonym przez naszych ekspertów.

Świadczymy także usługi w ramach programu Go to Brand. Więcej informacji tutaj.  

Szkolenie: Import z Chin