Szkolenie - Eksport do Chin

kraju miliarda konsumentów

Zapraszamy wszystkich chętnych na kolejne Szkolenie pt. Eksport do Chin, kraju miliarda konsumentów.

Szkolenie odbędzie się: 21.02.2019
Centrum Biznesowe Ogrodowa58
ul. Ogrodowa 58, Warszawa 00-876

Godzina rozpoczęcia: 9:00
Godzina zakończenia: 16:00
Cena: 249 Euro / osoba.


Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób rozpoczynających lub planujących eksport do Chin. Zapraszamy również osoby, które posiadają doświadczenie a chciałby pogłębić wiedzę.

Podczas szkolenia połączonego z warsztatami w 11 blokach poruszymy najważniejsze aspekty związane z eksportem do Chin.

Terminy nadchodzących szkoleń - Eksport do Chin:

Eksport do Chin, kraju miliona konsumentów.

REFERENCJE

Gino Rossi

Szkolenie było przeprowadzone w sposób profesjonalny i zawierało wartościową wiedzę

Czytaj dalej >>

MSB

Polecamy je wszystkim którzy mają kontakt z chińskim rynkiem

Czytaj dalej >>

Graal

Niniejszym chcę wyrazić satysfakcję i zadowolenie ze szkolenia

Czytaj dalej >>

Rachelski & Wspólnicy

Tego typu szkolenia są niezbędną podstawą udanych relacji

Czytaj dalej >>

AGENDA SZKOLENIA

1. Rozmiar i potencjał rynku chińskiego.

  • Uwarunkowania historyczne, polityczne i społeczne.
  • Chiny w liczbach.
  • Dlaczego Chiny?
  • Zmiany oraz prognozy rozwoju?
  • Czy to właściwy czas, aby rozpocząć eksport do Chin?

2. Warto wiedzieć zanim zaczniesz prowadzić eksport do Chin

  • Jakie towary warto eksportować do Chin?
  • Ile czasu potrzebna na wprowadzenie z sukcesem produktu na rynek chiński?
  • Ile pieniędzy trzeba zainwestować w eksport do Chin, aby się nam opłacił?
  • Jak przygotować strategię wejście na rynek?
  • Działać samemu czy z partnerem?
  • Jakie koszty należy uwzględnić?

3. Przygotowanie produktu pod chińskiego klienta.

  • Czy twój produkt jest dla chińskiego klienta?
  • Test naszego produktu na chińskim rynku.
  • Opakowanie na rynek chiński. Dobre praktyki.
  • Chińska nazwa naszego produktu.
  • Edukacja chińskiego klienta klienta, rola eksportera.

4. Modele dystrybucji

  • Kanały B2C (np. Sklepy detaliczne).
  • Kanały B2B (np. Hurtownie).
  • Online / Ecommerce (szczegółowe omówienie kluczowych platform).
  • Inne (rozwiązania dla różnych branży).
  • Jaki model dystrybucji wybrać dla naszego produktu?

5. Wjazd na targi w celu zaprezentowania produktu

  • Targi, najlepsze miejsce do zaprezentowania produktu, który chcemy eksportować do Chin.
  • Jak wybrać prawidłowe targi dla naszej branży.
  • Jak się przygotować aby z targów wyciągnąć jak najwięcej?
  • Ile kosztuje udział w targach (stoisko)?
  • Co po targach?

6. Marketing i reklama naszego produktu w Chinach

  • Budowanie marki produktu w Chinach.
  • Specyfika Rynku.
  • Produkt na całe Chiny czy konkretny region?
  • Kanały marketingowe.

7. Zrozumienie chińską kultury biznesu

  • Budowanie relacji.
  • Rola rządu w chińskiej gospodarce, co trzeba wiedzieć.
  • Czym jest Guanxi?
  • Co musisz wiedzieć aby zrobić wrażenie na chińskim partnerze biznesowym?
  • Przebieg spotkań.
  • Rola symboli (prezenty, wizytówki, inne).

8. Czy trzeba zakładać firmę w Chinach. Omówienie typów firm

  • Biuro Przedstawicielskie (Represetative Offices).
  • Wholly Owned Foreign Enterprisers.
  • Joint Venture.
  • Foreign Invested Commercial Enterprise.
  • Firma w Hongkongu.

9. Aspekty prawne

  • Rola kontraktów handlowych.
  • Czy muszę zarejestrować w Chinach znak handlowy?
  • Czym jest certyfikat CIQ i czy muszę go mieć?
  • Inne certyfikaty i pozwolenia.

10. Wysyłka towaru do Chin

  • Jaką formę transportu wybrać?
  • Jakie są koszty i czas dostawy?
  • Jakie opłaty trzeba skalkulować?
  • Co trzeba wiedzieć o chińskich urzędach celnych?

11. Podsumowanie i pytania uczestników

  • Podsumowanie.
  • Narzędzia które warto znać.
  • Pytanie uczestników.

Dlaczego warto?

  • Rzetelna i praktyczna wiedza ekspertów oparta na latach doświadczeń z Chinami.
  • Mała grupa szkoleniowa zapewniają komfort uczestnikom szkolenia.
  • Możliwość konsultacji z ekspertami podczas szkolenia.
  • Możliwość konsultacji mailowej lub telefonicznej po szkoleniu.
  • Możliwość wymiany doświadczeń i networkingu z innymi uczestnikami.
  • Dostęp do wszystkich materiałów szkoleniowych w wersji cyfrowej.
  • Każdy uczestnik otrzyma podarunki związane z chińską kulturą.
  • Dodatkowe zniżki na inne produkty i usługi.
  • Całodzienna przerwa kawowa.
  • W cenie szkolenia dla każdego uczestnika dwudaniowy lunch.
  • Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa.
  • Szkolenie odbywa się w nowoczesnej salce szkoleniowej w centrum miasta (projektor, bezprzewodowy internet, klimatyzacja).

PRELEGENCI

Piotr Canowiecki

Współzałożyciel serwisu ChinskiRaport.pl, który pozwala w 48 godzin sprawdzić wiarygodność kontrahenta biznesowego z Chin. Również współzałożyciel serwisu www.ExamineChina.com świadczącego usługi tego samego typu dla klientów na całym świecie.

Piotr posiada ponad 10 letnie doświadczenie w imporcie z Chin, prowadził wiele szkoleń i prelekcji na temat bezpiecznego handlu z Chinami, doradzał setkom klientów od jednoosobowych importerów po międzynarodowe korporacje.

Dominik Błędzki

Prawnik i ekspert w dziedzinie importu z Chin. Współzałożyciel serwisu do weryfikacji chińskich firm www.ChinskiRaport.pl oraz darmowej wyszukiwarki chińskich targów www.ChinskieTargi.pl

Przez ponad 12 lat mieszkał i pracował w Chinach, ukończył uniwersytet Capital Normal University w Pekinie. Mówi w języku chińskim i od 15 lat doradza polskim i europejskim firmom przy imporcie z Chin.

PRELEGENCI WYPOWIADALI SIĘ MIĘDZY INNYMI DLA:

POPRZEDNIE SZKOLENIA

INFORMACJE O SZKOLENIU

Przydatne informacje:

Termin: 21.02.2019
Czas trwania: 9:00 - 16:00
Cena: 249 Euro / osoba.
Miejsce: Centrum Biznesowe Ogrodowa58
ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa
Szkolenie odbywa się profesjonalnej, nowoczesnej salce szkoleniowej (klimatyzacja, bezprzewodowy internet, projektor)

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:

szkolenie@chinskiraport.pl tel. 532 619 322

Wyślij zapytanie