Szkolenie Online Na Żywo - Eksport do Chin

Kraju miliarda konsumentów

Całość odbywa się przez naszą platformę online, nie musisz instalować dodatkowego oprogramowania!
Klikasz w link i działa. Wystarczy komputer z dostępem do internetu i głośnikami.

Szkolenie odbędzie się: 18.09.2024 godzina: 09:30 - 15:30
Cena: 259 Euro / osoba.

tel. 732 619 322
Masz pytania? Potrzebujesz więcej informacji? ZADZWOŃ!

Otrzymujesz:

  • ✅ Nieograniczony dostęp do prezentacji (ponad 500 slajdów) oraz przyszłych aktualizacji!
  • ✅ Indywidualne konsultacje telefoniczne z prowadzącym 1 na 1 (30 minut)
  • ✅ Certyfikat uczestnictwa
  • ✅ Bonusy i poradniki

REFERENCJE

Gino Rossi

Szkolenie było przeprowadzone w sposób profesjonalny i zawierało wartościową wiedzę

Czytaj dalej >>

MSB

Polecamy je wszystkim którzy mają kontakt z chińskim rynkiem

Czytaj dalej >>

Graal

Niniejszym chcę wyrazić satysfakcję i zadowolenie ze szkolenia

Czytaj dalej >>

Rachelski & Wspólnicy

Tego typu szkolenia są niezbędną podstawą udanych relacji

Czytaj dalej >>

AGENDA SZKOLENIA

1. Rozmiar i potencjał rynku chińskiego

  • Uwarunkowania historyczne, polityczne i społeczne.
  • Chiny w liczbach.
  • Dlaczego Chiny?
  • Zmiany oraz prognozy rozwoju.
  • Czy to właściwy czas, aby rozpocząć eksport do Chin?

2. Warto wiedzieć zanim zaczniesz prowadzić eksport do Chin

  • Jakie towary warto eksportować do Chin?
  • Ile czasu potrzeba na wprowadzenie z sukcesem produktu na rynek chiński?
  • Ile pieniędzy trzeba zainwestować w eksport do Chin, aby się nam opłacił?
  • Jak przygotować strategię wejścia na rynek?
  • Działać samemu czy z partnerem?
  • Jakie koszty należy uwzględnić?

3. Przygotowanie produktu pod chińskiego klienta

  • Czy Twój produkt jest dla chińskiego klienta?
  • Test naszego produktu na chińskim rynku.
  • Opakowanie na rynek chiński. Dobre praktyki.
  • Chińska nazwa naszego produktu.
  • Edukacja chińskiego klienta, rola eksportera.

4. Modele dystrybucji

  • Kanały B2C (np. sklepy detaliczne).
  • Kanały B2B (np. hurtownie).
  • Online / Ecommerce (szczegółowe omówienie kluczowych platform).
  • Inne (rozwiązania dla różnych branży).
  • Jaki model dystrybucji wybrać dla naszego produktu?

5. Wyjazd na targi w celu zaprezentowania produktu

  • Targi, najlepsze miejsce do zaprezentowania produktu, który chcemy eksportować do Chin.
  • Jak wybrać prawidłowe targi dla naszej branży.
  • Jak się przygotować, aby z targów wyciągnąć jak najwięcej?
  • Ile kosztuje udział w targach (stoisko)?
  • Co po targach?

6. Marketing i reklama naszego produktu w Chinach

  • Budowanie marki produktu w Chinach.
  • Specyfika rynku.
  • Produkt na całe Chiny czy konkretny region?
  • Kanały marketingowe.

7. Zrozumienie chińskiej kultury biznesu

  • Budowanie relacji.
  • Rola rządu w chińskiej gospodarce, co trzeba wiedzieć.
  • Czym jest Guanxi?
  • Co musisz wiedzieć, aby zrobić wrażenie na chińskim partnerze biznesowym?
  • Przebieg spotkań.
  • Rola symboli (prezenty, wizytówki, inne).

8. Czy trzeba zakładać firmę w Chinach. Omówienie typów firm

  • Biuro Przedstawicielskie (Representative Offices).
  • Wholly Owned Foreign Enterprisers.
  • Joint Venture.
  • Foreign Invested Commercial Enterprises.
  • Firma w Hongkongu.

9. Aspekty prawne

  • Rola kontraktów handlowych.
  • Czy muszę zarejestrować w Chinach znak handlowy?
  • Czym jest certyfikat CIQ i czy muszę go mieć?
  • Inne certyfikaty i pozwolenia.

10. Wysyłka towaru do Chin

  • Jaką formę transportu wybrać?
  • Jakie są koszty i czas dostawy?
  • Jakie opłaty trzeba skalkulować?
  • Co trzeba wiedzieć o chińskich urzędach celnych?

11. Podsumowanie i pytania uczestników

  • Podsumowanie.
  • Narzędzia, które warto znać.
  • Pytania uczestników.

Dlaczego warto?

  • Rzetelna i praktyczna wiedza ekspertów oparta na latach doświadczeń z Chinami
  • Mała grupa szkoleniowa zapewniają komfort uczestnikom szkolenia
  • Możliwość konsultacji z ekspertami podczas szkolenia
  • Możliwość konsultacji mailowej lub telefonicznej po szkoleniu
  • Możliwość wymiany doświadczeń i networkingu z innymi uczestnikami
  • Dostęp do wszystkich materiałów szkoleniowych w wersji cyfrowej
  • Dodatkowe zniżki na inne produkty i usługi
  • Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa

PRELEGENCI

Piotr Canowiecki

Współzałożyciel serwisu ChinskiRaport.pl, który pozwala w 48 godzin sprawdzić wiarygodność kontrahenta biznesowego z Chin. Również współzałożyciel serwisu www.ExamineChina.com świadczącego usługi tego samego typu dla klientów na całym świecie.

Piotr posiada ponad 10 letnie doświadczenie w imporcie z Chin, prowadził wiele szkoleń i prelekcji na temat bezpiecznego handlu z Chinami, doradzał setkom klientów od jednoosobowych importerów po międzynarodowe korporacje.

Dominik Błędzki

Prawnik i ekspert w dziedzinie importu z Chin. Współzałożyciel serwisu do weryfikacji chińskich firm www.ChinskiRaport.pl oraz darmowej wyszukiwarki chińskich targów www.ChinskieTargi.pl

Przez ponad 12 lat mieszkał i pracował w Chinach, ukończył uniwersytet Capital Normal University w Pekinie. Mówi w języku chińskim i od 15 lat doradza polskim i europejskim firmom przy imporcie z Chin.

PRELEGENCI WYPOWIADALI SIĘ MIĘDZY INNYMI DLA:

POPRZEDNIE SZKOLENIA

OPINIE O POPRZEDNICH SZKOLENIACH

INFORMACJE O SZKOLENIU

Przydatne informacje:

Termin: 18.09.2024
Czas trwania: 09:30 - 15:30
Cena: 259 Euro / osoba.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:

szkolenie@chinskiraport.pl tel. 732 619 322