SZKOLENIE - Eksport do Chin, kraju miliarda konsumentów.

Szkolenie - Eksport do Chin

kraju miliarda konsumentów

Zapraszamy wszystkich chętnych na kolejne Szkolenie pt. Eksport do Chin, kraju miliarda konsumentów.

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób rozpoczynających lub planujących eksport do Chin. Zapraszamy również osoby, które posiadają doświadczenie a chciałby pogłębić wiedzę.

Szkolenie odbędzie się: 11.01.2018
Centrum Biznesowe Ogrodowa58
ul. Ogrodowa 58, Warszawa 00-876

Start: godzina 9:00
Zakończenie: godzina 16:30
Cena: 249 Euro / osoba.


Podczas szkolenia połączonego z warsztatami w 11 blokach poruszymy najważniejsze aspekty związane z eksportem do Chin.

Terminy nadchodzących szkoleń - Eksport do Chin:

Eksport do Chin, kraju miliona konsumentów.

REFERENCJE

Gino Rossi

Szkolenie było przeprowadzone w sposób profesjonalny i zawierało wartościową wiedzę

Czytaj dalej >>

MSB

Polecamy je wszystkim którzy mają kontakt z chińskim rynkiem

Czytaj dalej >>

Graal

Niniejszym chcę wyrazić satysfakcję i zadowolenie ze szkolenia

Czytaj dalej >>

Rachelski & Wspólnicy

Tego typu szkolenia są niezbędną podstawą udanych relacji

Czytaj dalej >>

PLAN SZKOLENIA

1. Rozmiar i potencjał rynku chińskiego.

  • Uwarunkowania historyczne, polityczne i społeczne.
  • Chiny w liczbach.
  • Dlaczego Chiny?
  • Zmiany oraz prognozy rozwoju?
  • Czy to właściwy czas, aby rozpocząć eksport do Chin?

2. Warto wiedzieć zanim zaczniesz prowadzić eksport do Chin

  • Jakie towary warto eksportować do Chin?
  • Ile czasu potrzebna na wprowadzenie z sukcesem produktu na rynek chiński?
  • Ile pieniędzy trzeba zainwestować w eksport do Chin, aby się nam opłacił?
  • Jak przygotować strategię wejście na rynek?
  • Działać samemu czy z partnerem?
  • Jakie koszty należy uwzględnić?

3. Przygotowanie produktu pod chińskiego klienta.

  • Czy twój produkt jest dla chińskiego klienta?
  • Test naszego produktu na chińskim rynku.
  • Opakowanie na rynek chiński. Dobre praktyki.
  • Chińska nazwa naszego produktu.
  • Edukacja chińskiego klienta klienta, rola eksportera.

4. Modele dystrybucji

  • Kanały B2C (np. Sklepy detaliczne).
  • Kanały B2B (np. Hurtownie).
  • Online / Ecommerce (szczegółowe omówienie kluczowych platform).
  • Inne (rozwiązania dla różnych branży).
  • Jaki model dystrybucji wybrać dla naszego produktu?

5. Wjazd na targi w celu zaprezentowania produktu

  • Targi, najlepsze miejsce do zaprezentowania produktu, który chcemy eksportować do Chin.
  • Jak wybrać prawidłowe targi dla naszej branży.
  • Jak się przygotować aby z targów wyciągnąć jak najwięcej?
  • Ile kosztuje udział w targach (stoisko)?
  • Co po targach?

6. Marketing i reklama naszego produktu w Chinach

  • Budowanie marki produktu w Chinach.
  • Specyfika Rynku.
  • Produkt na całe Chiny czy konkretny region?
  • Kanały marketingowe.

7. Zrozumienie chińską kultury biznesu

  • Budowanie relacji.
  • Rola rządu w chińskiej gospodarce, co trzeba wiedzieć.
  • Czym jest Guanxi?
  • Co musisz wiedzieć aby zrobić wrażenie na chińskim partnerze biznesowym?
  • Przebieg spotkań.
  • Rola symboli (prezenty, wizytówki, inne).

8. Czy trzeba zakładać firmę w Chinach. Omówienie typów firm

  • Biuro Przedstawicielskie (Represetative Offices).
  • Wholly Owned Foreign Enterprisers.
  • Joint Venture.
  • Foreign Invested Commercial Enterprise.
  • Firma w Hongkongu.

9. Aspekty prawne

  • Rola kontraktów handlowych.
  • Czy muszę zarejestrować w Chinach znak handlowy?
  • Czym jest certyfikat CIQ i czy muszę go mieć?
  • Inne certyfikaty i pozwolenia.

10. Wysyłka towaru do Chin

  • Jaką formę transportu wybrać?
  • Jakie są koszty i czas dostawy?
  • Jakie opłaty trzeba skalkulować?
  • Co trzeba wiedzieć o chińskich urzędach celnych?

11. Podsumowanie i pytania uczestników

  • Podsumowanie.
  • Narzędzia które warto znać.
  • Pytanie uczestników.

Dlaczego warto?

  • Rzetelna i praktyczna wiedza ekspertów oparta na latach doświadczeń z Chinami.
  • Mała grupa szkoleniowa zapewniają komfort uczestnikom szkolenia.
  • Możliwość konsultacji z ekspertami podczas szkolenia.
  • Możliwość konsultacji mailowej lub telefonicznej po szkoleniu.
  • Możliwość wymiany doświadczeń i networkingu z innymi uczestnikami.
  • Dostęp do wszystkich materiałów szkoleniowych w wersji cyfrowej.
  • Każdy uczestnik otrzyma podarunki związane z chińską kulturą.
  • Dodatkowe zniżki na inne produkty i usługi.
  • Całodzienna przerwa kawowa.
  • W cenie szkolenia dla każdego uczestnika dwudaniowy lunch.
  • Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa.
  • Szkolenie odbywa się w nowoczesnej salce szkoleniowej w centrum miasta (projektor, bezprzewodowy internet, klimatyzacja).

PRELEGENCI

Piotr Canowiecki

Współzałożyciel serwisu ChinskiRaport.pl, który pozwala w 48 godzin sprawdzić wiarygodność kontrahenta biznesowego z Chin. Również współzałożyciel serwisu www.ExamineChina.com świadczącego usługi tego samego typu dla klientów na całym świecie.

Piotr posiada ponad 10 letnie doświadczenie w imporcie z Chin, prowadził wiele szkoleń i prelekcji na temat bezpiecznego handlu z Chinami, doradzał setkom klientów od jednoosobowych importerów po międzynarodowe korporacje.

Dominik Błędzki

Prawnik i ekspert w dziedzinie importu z Chin. Współzałożyciel serwisu do weryfikacji chińskich firm www.ChinskiRaport.pl oraz darmowej wyszukiwarki chińskich targów www.ChinskieTargi.pl

Przez ponad 12 lat mieszkał i pracował w Chinach, ukończył uniwersytet Capital Normal University w Pekinie. Mówi w języku chińskim i od 15 lat doradza polskim i europejskim firmom przy imporcie z Chin.

PRELEGENCI WYPOWIADALI SIĘ MIĘDZY INNYMI DLA:

Media

POPRZEDNIE SZKOLENIA

INFORMACJE O SZKOLENIU

Przydatne informacje:

Termin: 11.01.2018
Czas trwania: 9:00 - 16:00
Cena: 249 Euro / osoba.
Miejsce: Centrum Biznesowe Ogrodowa58
ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa
Szkolenie odbywa się profesjonalnej, nowoczesnej salce szkoleniowej (klimatyzacja, bezprzewodowy internet, projektor)

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:

szkolenie@chinskiraport.pl tel. 532 619 322

Wyślij zapytanie