Xiaomi Mi3 wyprzedane w Singapurze

Xiaomi Mi3 wchodzi do Singapuru i rozważa inne rynki

Chiński producent smartfonów Xiaomi znowu przyciąga uwagę. Jego produkty są już bardzo popularne na chińskim rynku, ale firma planuje ekspansję zagraniczną: jednym z pierwszych kroków jest Singapur. Xiaomi Mi3 już tam góruje. 

Xiaomi Mi3

Singapur, ostatnio uznany za najdroższe miasto na świecie, to wysoce konkurencyjny rynek dla urządzeń mobilnych. Dzisiaj ma tam miejsce premiera flagowego modelu firmy, Mi3 – jest sprzedawany online w cenie 332 USD. Mocne powiązanie z internetowym modelem sprzedaży i mediami społecznościowymi to charakterystyczne cechy działalności biznesowej Xiaomi.

W lutym, Xiaomi zaczęło sprzedawać w Singapurze low-endowy telefon Redmi. Przewidziany na sprzedaż zapas wyczerpał się w ciągu ośmiu minut od premiery.

Hugo Barra, były dyrektor z Google, odpowiada za światową ekspansę Xiaomi. Firma weszła już na rynki Hongkongu i Tajwanu, kraje Azji będą następne. A jeśli Xiaomi zachowa swoje tempo ekspansji, za jakiś czas z rozmachem wejdzie także na rynki europejskie i amerykański.

Poczytaj również o:

Hugo Barra w Xiaomi

Hugo Barra

Ile sprzedało się smartfonów Xiaomi

Xiaomi Smartphone