Xiaomi Mi3 wyprzedane w Singapurze

Xiaomi wchodzi do Singapuru i rozważa inne rynki

Chiński producent smartfonów Xiaomi znowu przyciąga uwagę. Jego produkty są już bardzo popularne na chińskim rynku, ale firma planuje ekspansję zagraniczną: jednym z pierwszych kroków jest Singapur.

Xiaomi Mi3

Singapur, ostatnio uznany za najdroższe miasto na świecie, to wysoce konkurencyjny rynek dla urządzeń mobilnych. Dzisiaj ma tam miejsce premiera flagowego modelu firmy, Mi3 – jest sprzedawany online w cenie 332 USD. Mocne powiązanie z internetowym modelem sprzedaży i mediami społecznościowymi to charakterystyczne cechy działalności biznesowej Xiaomi.

W lutym, Xiaomi zaczęło sprzedawać w Singapurze low-endowy telefon Redmi. Przewidziany na sprzedaż zapas wyczerpał się w ciągu ośmiu minut od premiery.

Hugo Barra, były dyrektor z Google, odpowiada za światową ekspansę Xiaomi. Firma weszła już na rynki Hongkongu i Tajwanu, kraje Azji będą następne. A jeśli Xiaomi zachowa swoje tempo ekspansji, za jakiś czas z rozmachem wejdzie także na rynki europejskie i amerykański.

Poczytaj również o:

Hugo Barra w Xiaomi

Hugo Barra

Ile sprzedało się smartfonów Xiaomi

Xiaomi Smartphone