Chiński producent smartfonów Xiaomi znowu przyciąga uwagę. Jego produkty są już bardzo popularne na chińskim rynku, ale firma planuje ekspansję zagraniczną: jednym z pierwszych kroków jest Singapur. Xiaomi Mi3 już tam góruje.
Xiaomi Mi3 wchodzi do Singapuru i rozważa inne rynki
Singapur, ostatnio uznany za najdroższe miasto na świecie, to wysoce konkurencyjny rynek dla urządzeń mobilnych. Dzisiaj ma tam miejsce premiera flagowego modelu firmy, Mi3 – jest sprzedawany online w cenie 332 USD. Mocne powiązanie z internetowym modelem sprzedaży i mediami społecznościowymi to charakterystyczne cechy działalności biznesowej Xiaomi.
W lutym, Xiaomi zaczęło sprzedawać w Singapurze low-endowy telefon Redmi. Przewidziany na sprzedaż zapas wyczerpał się w ciągu ośmiu minut od premiery.
Hugo Barra, były dyrektor z Google, odpowiada za światową ekspansę Xiaomi. Firma weszła już na rynki Hongkongu i Tajwanu, kraje Azji będą następne. A jeśli Xiaomi zachowa swoje tempo ekspansji, za jakiś czas z rozmachem wejdzie także na rynki europejskie i amerykański.
Poczytaj również o:
Hugo Barra w Xiaomi
Ile sprzedało się smartfonów Xiaomi