Jak bezpiecznie importować z Chin? Jak zmniejszyć ryzyko nieudanej transakcji do minimum? Jakie są najdogodniejsze sposoby transportu towarów z Dalekiego Wschodu? Jak skutecznie negocjować z chińskimi partnerami? Odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące współpracy handlowej z partnerami z Chin będzie można uzyskać podczas targów China Homelife Show – Homelife 2014. Targi odbędą się w Poznaniu w dniach 28-30 maja 2014.
Trzecia edycja China Homelife Show – Homelife 2014
Najlepsi z najlepszych
To już trzecia edycja tego wydarzenia. Event organizowany jest przez grupę Meorient oraz władze miasta Hangzhou na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Jest to szansa dla importerów i przedsiębiorców, którzy chcą czerpać korzyści z potencjału, jaki kryje w sobie Daleki Wschód. Do udziału w tegorocznych targach spośród chińskich firm, które zgłosiły chęć udziału. Wyselekcjonowanych zostało około 500 wystawców gwarantujących najwyższą jakość produkcji. Chińscy uczestnicy China Homelife Show 2014 związani są głównie z branżą tekstylną i odzieżową, ale są wśród nich również producenci elektronicznego sprzętu domowego, kuchennego i łazienkowego, a także mebli, oświetlenia, akcesoriów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych.
Wielu wystawców ma już bogate doświadczenie w handlu zagranicznym. Dostarczają swoje towary m. in. do Australii, Europy, Japonii, Kanady i USA, gdzie często współpracują ze znanymi międzynarodowymi sieciami handlowymi. Ich produkty sprzedawane są pod renomowanymi, zachodnimi markami, jak Levi’s, Adidas, Umbro, Zara, C&A, Claires, H&M, Esprit, Vero Moda, Mango, Primark, Wal-mart, M&S, Tesco, Leroy Merlin czy Matrix UK. O jakości towarów oferowanych przez wystawców China Homelife Show świadczą liczne międzynarodowe certyfikaty. W porozumieniu z chińskimi wystawcami bezpłatnie pomogą zwiedzającym tłumacze władający językiem chińskim, angielskim, rosyjskim, ukraińskim i polskim.
Targom towarzyszyć będzie China Matchmaking & Trade Forum, podczas którego eksperci zajmujący się na co dzień handlem z Chinami przybliżą jego uczestnikom prawne, biznesowe i kulturowe aspekty współpracy z chińskimi partnerami.
Aby wziąć udział w targach, należy się zarejestrować na stronie organizatora. Dla osób zarejestrowanych bezpłatny wstęp i parking.