Targi China Food & Drinks Fair 2019

Europejskie produkty spożywcze, napoje i alkohol cieszą się w Chinach bardzo dużym i stale rosnącym zainteresowaniem. Są one też kojarzone z wysoką jakością, wyższą od rodzimych produktów, przez co zyskały zaufanie chińskiego konsumenta. Eksport tego typu produktów do Państwa Środka może okazać się dużym sukcesem. Należy pamiętać, że najlepszą okazją do zaprezentowania swoich produktów dla szerszego grona chińskich przedsiębiorców i znalezieniem odpowiedniego kontrahenta są targi organizowane na terenie całego kraju. Jeden z ważniejszych tego typu eventów w Chinach to targi China Food & Drinks Fair 2019 (CFDF) organizowane w Chengdu. Cechą charakterystyczną CFDF jest fakt, że skupiają się one w głównej mierze na wystawcach z zagranicy. Jest to więc ogromna szansa dla osób zainteresowanych eksportem produktów spożywczych i alkoholu do Chin.

China Food & Drinks Fair 2019

Targi China Food & Drinks Fair 2019

Termin: 21–23.03.2019

Miejsce: Chengdu Western China International Expo City, Chengdu, Chiny

Oficjalna strona internetowa: qgtjh.org.cn/en/index.html

Są to największe i najstarsze targi branży winiarskiej w Chinach, których początki sięgają 1955 roku. Oprócz samego wina wystawcy prezentują na targach żywność i napoje, inne rodzaje alkoholi, przyprawy oraz maszyny do przetwórstwa i pakowania żywności. Spotkać można tam wystawców z całego świata. W ostatnich edycjach targów brali udział wystawcy z takich krajów jak Francja, Argentyna, RPA, Nowa Zelandia lub Kuba.

Targi rokrocznie organizowane są na wiosnę i jesień. Edycja wiosenna zawsze odbywa się w Chengdu, a jesienna w innym wybranym mieście (w tym roku Tianjin). W celu uzyskania większej ilości informacji o ewentualnym udziale jako wystawca lub odwiedzający należy wypełnić formularz kontaktowy znajdujący się na samym dole oficjalnej strony internetowej targów.

Targi China Food & Drinks Fair w liczbach

Powierzchnia wystawowa to 128 tys. m2. W ostatniej edycji udział wzięło ok. 3000 wystawców, z czego 350 z zagranicy oraz 300 tys. odwiedzających. Ponadto zawarto umowy o wartości ok. 3 mld USD.

Targi China Food & Drinks Fair 2019
Materiały prasowe CFDF

International Wine and Spirits Show

Targi China Food & Drinks Fair 2019 są tradycyjnie poprzedzone kilkudniowym eventem o nazwie International Wine and Spirits Show, który skupia się na napojach alkoholowych. Odbywa się on bezpośrednio przed targami (w tym roku 17-20.03) w dwóch 5-gwiazdkowych hotelach w Chengdu – Shangri-La i Kempinski jednocześnie. Z pewnością pozwala on na spotkanie jeszcze większej liczby potencjalnych klientów. Podczas eventu w hotelu Shangri-La prezentują się wystawcy z zagranicy, a w hotelu Kempinski wystawcy z Chin. W ostatniej edycji udział wzięło 30 000 odwiedzających.

G100 Awards

Konkurs G100 ma miejsce na miesiąc przed targami China Food & Drinks Fair i odpowiedzialni są za niego ci sami organizatorzy. Ma także na celu wyłonienie najlepszych napojów alkoholowych, ocenianych przez międzynarodowych specjalistów, którym przyznawane są medale od brązowego do złotego i specjalne wyróżnienia. W konkursie udział mogą wziąć zarówno producenci zagraniczni, jak i chińscy. W ostatniej edycji zgłoszonych zostało 1418 napojów alkoholowych z 22 krajów.

Następnie zwycięskie wina są promowane w ramach cyklu wystaw organizowanych w 60 miastach na terenie całych Chin. Jest to również bardzo dobra okazja, by zaznajomić dużą ilość potencjalnych klientów z naszym produktem i możliwość zdobycia najbardziej prestiżowej nagrody branży alkoholowej w Chinach. Złóż zgłosznie tutaj.

Targi China Food & Drinks Fair 2019 to z pewnością wydarzenie, w którym warto wziąć udział. Jest to jedna z największych tego typu imprez w Chinach. Daje nam bardzo duże możliwości w znalezieniu przedsiębiorców zainteresowanych naszym produktem. W połączeniu z poprzedzającymi ją eventami daje bardzo duże perspektywy osobom chcącym wprowadzić swój produkt na rynek chińskich.

Wystawiasz się na targach w Chinach? Pamiętaj, żeby zastrzec swój znak towarowy. Zapraszamy także do udziału w naszych szkoleniach na temat eksportu do Chin.

Webinar: Eksport do Chin

Oceń post

5 / 5. Ilość głosów: 1