Popularność Huawei w Polsce ciągle rośnie. W naszym kraju zainteresowaniem cieszą się przede wszystkim telefony tej marki. Warto dodać, że w stolicy naszego kraju znajduje się siedziba firmy, zatrudniająca ponad 500 pracowników. Jednak do tej pory chiński gigant telefonów komórkowych w Europie posiadał tylko jeden oficjalny salon, znajdujący się w Mediolanie. Zarząd przedsiębiorstwa zdecydował o otwarciu kolejnego europejskiego salonu – tym razem w Warszawie.
Huawei jest znanym na całym świecie przedsiębiorstwem pochodzącym z Chin. Specjalizuje się przede wszystkim w urządzeniach i rozwiązaniach telekomunikacyjnych oraz informatycznych. Założycielem i prezesem przedsiębiorstwa jest Ren Zhengfei.
Jak będzie wyglądał pierwszy salon Huawei w Polsce?
Zupełnie nowy salon Huawei ma powstać w warszawskiej galerii Arkadia, a jego otwarcie wyznaczono na 15 grudnia 2018 roku. W tym czasie na klientów będą czekały atrakcyjne eventy oraz obniżki cen. Łączna powierzchnia salonu wynosi 227 metrów kwadratowych i została podzielona na trzy części. Powierzchnia jest zdecydowanie większa od firmowych sklepów Samsunga i Xiaomi znajdujących się w tym samym centrum handlowym.
Klientów bardzo ucieszy fakt, że w salonie znajdą nie tylko najnowsze smartfony, ale także inne produkty marki Huawei, takie jak notebooki, tablety czy routery. Oprócz tego, w salonie będzie można nabyć oryginalne akcesoria, które obecnie bardzo trudno znaleźć na polskim rynku.
Co ciekawe, jedna z części salonu zostanie przeznaczona na różnego rodzaju eventy. Klienci będą mieli możliwość wzięcia udziału w szkoleniach i warsztatach, a także okazję do zapoznania się ze wszystkimi funkcjami produktów Huawei. Dzięki temu nauczą się jak w pełni korzystać z tego, co oferują urządzenia. Ponadto będą odbywały się zajęcia praktyczne, na przykład obróbka grafiki czy tworzenie muzyki za pomocą smartfonów i tabletów.
W warszawskim salonie Huawei do dyspozycji klientów będzie 12 pracowników obsługi oraz 6 serwisantów. Przedstawiciele firmy obiecują, że obsługa klienta będzie na jak najwyższym poziomie i będą rozpatrywać każdy przypadek indywidualnie.
Prezes przedsiębiorstwa na rynek europejski oraz nordycki Yanmin Wang oznajmił, że dla niego Polska jest „drugim rodzimym rynkiem”. Polska to dla firmy ważny rynek z największym potencjałem w regionie. Wprowadzane tu będą najnowsze rozwiązania, przenoszone w dalszej kolejności do innych państw europejskich. Wang dodał również, że firma zastanawia się nad otwarciem większej ilości punktów Huawei w Polsce.
Źródła: https://www.spidersweb.pl/2018/12/sklep-huawei-warszawa.html