W dniach 29 do 30 maja w Szanghaju odbędzie się konferencja SES Shanghai. Konferencja poświęcona będzie szerokiej tematyce marketingu i technologii. Wydarzenie skierowanie jest zarówno do przedstawicieli działów marketingu jak i specjalistów IT oraz kadry zarządzającej. Na SES Shanghai powinny udać się osoby zainteresowane takimi tematami jak: marketing w wyszukiwarkach, media społecznościowe, e-commerce, SAAS, marketing behawioralny, oraz zagadnienia pokrewne.
SES Shanghai 2013 IT/ Marketing
Konferencja to też bardzo dobre miejsce do promocji własnego produktu. Eksport do Chin to nie tylko surowce czy dobra pakowane ale także oprogramowanie i technologia. Można zauważyć coraz większe zainteresowanie tymi dziedzinami, na co dowodem jest między innymi ta konferencja. W zeszłym roku uczestniczyli w niej przedstawiciele takich marek jak: IBM, Baidu, Nike, RenRen, Ford, PayPal, Gucci, Nvidia czy Amazon. Wielu potencjalnych klientów korporacyjnych dla firm polskich, które mają zamiar zacząć eksport do Chin własnych rozwiązań marketingowych lub IT. Co wyróżnia tą edycję SES od konferencji zachodnich? Bez wątpienia skoncentrowanie się na Państwie Środka oraz obecności tamtejszych platform jak RenRen, Baidu, Tencent czy QQ. Jeżeli chodzi o przedstawicieli chińskiej sceny rynku internetowego to całe wydarzenie będzie otwierał Ken Hong, prezes Sina. Na konferencji opowie on o maksymalizacji wartości biznesowej z mediów społecznościowych. Co roku konferencje odwiedza około 350 specjalistów z PR’u, Marketingu i IT.
Strona SES Shanghi w języku angielskim:
www.sesconference.com/shanghai/en/index.php
Zachęcamy do zapoznania się z potrzebnymi informacjami i rozważenia wzięcia udziału w wydarzeniu.