Na ponad 300 stoiskach zaprezentują się firmy podczas IV Targów China Expo Poland. China Expo to chińskie targi w Polsce, tłumnie odwiedzane przez zainteresowanych. Do Warszawy tym samym przyjedzie wielu przedsiębiorców prosto z Chin w poszukiwaniu nowych partnerów biznesowych. Importerom, hurtownikom czy producentom przedstawią szeroki wybór produktów z Państwa Środka w tym propozycje z zakresu wyposażenia wnętrz i gospodarstwa domowego, narzędzia, oświetlenie, tekstylia, a także odzież. Wydarzenie odbędzie się w dniach 4-6 września w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Chińskie Targi w Polsce – China Expo
– Polscy przedsiębiorcy stale rozglądają się za możliwościami rozwoju biznesu poza granicami kraju. Chiny to rynek wzbudzający duże zainteresowanie. Jednocześnie wiele osób nie wie, jak rozpocząć i prowadzić z sukcesem współpracę z firmami z Państwa Środka. Targi China Expo Poland to doskonałe miejsce, by bezpośrednio porozmawiać z chińskimi przedsiębiorcami, poznać warunki handlowe, a nawet podpisać pierwsze umowy. Wystawcy jak co roku zaprezentują bogaty wybór produktów, a towarzyszące targom spotkania merytoryczne udzielą cennych informacji, jak je sprowadzać do Polski, a także jak eksportować swoje towary do Chin – zaznacza Bartosz Sosnowski, prezes MT Polska, organizatora Targów China Expo Poland.
Dobre bo chińskie
Targi China Expo Poland, chińskie targi w Polsce umożliwią przegląd ofert produktowych firm z różnych branż. Wśród chińskich propozycji dla gospodarstw domowych w tym wyposażenia wnętrz znajdą się m.in artykuły sanitarne, armatura, szafki łazienkowe, mozaika, ceramiczne dekoracje, pościel, kuchenne akcesoria czy zegary i stacje pogodowe. Nie zabraknie też produktów dla ogrodu jak chociażby narzędzi, kosiarek do żywopłotów, glebogryzarek, słonecznego oświetlenia, a także pomp wodnych. Wystawcy zaprezentują również różnorodne narzędzia dla majsterkowiczów, w tym spawarki, piły łańcuchowe, generatory, kompresory, przyrządy tokarskie, śruby do kół, piasty czy nakrętki. Osoby zainteresowane oświetleniem znajdą na targach np. lampy energooszczędne, halogenowe, świetlówki, panele słoneczne lub przełączniki. Będzie można również zapoznać się z propozycjami różnorodnych tkanin, koronek oraz obuwia i odzieży dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
Do Warszawy przyjadą także chińskie firmy handlujące akcesoriami, biżuterią oraz produktami dla zwierząt i artykułami papierniczymi. Z kolei z myślą o gościach z Dalekiego Wschodu przygotowano sektor biznesu polsko-chińskiego. Zaprezentują się tam m.in. szkoły językowe, PLL LOT, LYCA Mobile, organizacje i firmy wspierające współpracę między polskimi i chińskimi firmami. Ponadto wydarzeniu będzie towarzyszył dział poświęcony aranżacji własnego lokum: Zdrowe Życie Zdrowy Dom – Warsaw Home Expo.
Konferencje i atrakcje – Chińskie targi w Polsce
Uczestnicy Targów China Expo Poland poza ofertami wystawców będą mieli również do dyspozycji ciekawy program merytoryczny poświęcony istotnym zagadnieniom z obszaru handlu między Polską a Chinami. Będzie można dowiedzieć się m.in. jak osiągnąć sukces w eksporcie do Chin, jak bezpiecznie importować z Chin, jak sprawdzić kontrahenta w Chinach, a także rozmawiać i robić biznes z Azjatami.
Na przestrzeni lat obserwujemy wzrost liczby polskich importerów i jest to zdecydowanie dobra wiadomość. Oznacza bowiem, że rodzime firmy otwierają się na rynki azjatyckie, w tym na dobrze już poznany rynek chiński. To też zasługa chińskich producentów, którzy dostrzegają wymagania europejskich konsumentów i potrafią sprostać rosnącym oczekiwaniom. Decyzje zakupowe polskich importerów nie dają się łatwo prognozować, determinowane są bowiem przez trendy konsumenckie, opłacalność produkcji oraz samego importu. Dla przykładu w ubiegłym roku sprowadzaliśmy bardzo dużo artykułów spożywczych oraz z branży budowlanej. W tym roku zdecydowanie więcej sprzętu medycznego i rozmaitych maszyn, niejednokrotnie bardzo zaawansowanych technologicznie. Niezmiennie sprowadzamy zabawki i akcesoria dziecięce.
W poprzednich latach obserwowaliśmy też duże zainteresowanie tekstyliami i funeraliami – zaznacza Piotr Burzyński z firmy Importuj z Nami, pośredniczącej w imporcie z Chin, który poprowadzi spotkanie zatytułowane „Niezbędnik importera – jak bezpiecznie importować”.
Ponadto, na zwiedzających China Expo Poland czeka wiele atrakcji i konkursów przybliżających Polakom dalekowschodnią kulturę, w tym pokaz chińskich sztuk walki, gry na bębnach czy sztuki kaligrafii.
Więcej informacji na temat China Expo Poland znajduje się na chinaexpo.pl. Na stronie prowadzona jest również rejestracja online dla zwiedzających i na poszczególne konferencje. Chińskie targi w Polsce to zjawisko pojawiające się coraz częściej. Zapraszamy.
***
Międzynarodowe Targi Polska
Operator jednego z najnowocześniejszych obiektów wystawienniczo-eventowych w Polsce – Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska – zlokalizowanego przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Obiekt ten jest w pełni dostosowany do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zajmuje łącznie 15 200 mkw., z czego 10 000 mkw. stanowi funkcjonalna i klimatyzowana hala wystawiennicza, 4000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1200 mkw. nowoczesne zaplecze konferencyjno-biurowe.
Międzynarodowe Targi Polska jest też organizatorem wielu dużych i ważnych biznesowo imprez targowych, w tym China Expo Poland poświęconych współpracy handlowej z Chinami, Targów Agroturystyka, Regionalia i Dziedzictwo.
Pol-Chin Consulting
Firma w sposób kompleksowy dostarczająca usługi dla biznesu polsko-chińskiego. Jest organizatorem wielu cyklicznych imprez, np. corocznych „Obchodów Chińskiego Nowego Roku” organizowanych wspólnie z Ministerstwem Kultury ChRL oraz Ambasadą ChRL w Polsce, konferencji oraz targów – m.in. China Expo Poland, Auto Expo Parts&Service i Warsaw Home Expo. Ponadto zapewnia obsługę turystyczną chińskich delegacji przyjeżdżających do Europy oraz polskich misji handlowo-targowych do Chin. W ofercie firmy jest też konsulting dla przedsiębiorców zainteresowanych biznesem polsko-chińskim, działalność edukacyjna w zakresie nauczania języka chińskiego (placówka – Chińska Szkoła w Warszawie), działalność wydawnicza (m.in. poprzez portal informacyjny plchinese.com), a także usługi cateringowe (sieć restauracji China Town).