Nie zawsze trzeba jechać na targi w Chinach. Od paru lat chińscy producenci coraz śmielej organizują targi w różnych częściach świata. Umożliwia to importerom, którzy jeszcze nie handlują z Chinami na poznanie oferty chińskich fabryk. Już w przyszłym miesiącu rusza II edycja targów Homelife Show w Poznaniu – ponad 400 firm zaprezentuje swoje produkty na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Warto zapoznać się nowinkami chińskich firm.
HOMELIFE SHOW – WYGRAJ BILET LOTNICZY DO CHIN
Homelife Show w Poznaniu
Nikt nie znalazł jeszcze skutecznej recepty na kryzys, ale coraz więcej osób dostrzega w nim szansę na wyprzedzenie konkurencji. Sposobem na to może być chociażby szukanie nowych dróg rozwoju firmy oraz nowych źródeł zaopatrzenia. Targi Homelife Show w Poznaniu (22-24 maja) są szansą dla importerów i przedsiębiorców, którzy chcą czerpać korzyści z potencjału, jaki kryje w sobie Daleki Wschód. Chiny oferują dziś to, czego nikt inny nie może zagwarantować: eksport skrojony na miarę możliwości i potrzeb odbiorcy.
Do tegorocznej edycji zgłosiło się blisko 400 wystawców z Chin, głównie z branży tekstylnej i odzieżowej, ale również producenci elektronicznego sprzętu domowego, kuchennego i łazienkowego, a także mebli, oświetlenia i akcesoriów dekoracji wnętrz. Wielu z nich ma już bogate doświadczenie w handlu zagranicznym. Wystawcy targów Homelife Show dostarczają swoje towary m. in. do Australii, Europy, Japonii, Kanady i USA, gdzie często ich produkty sprzedawane są przez znane międzynarodowe sieci handlowe pod renomowanymi, zachodnimi markami, jak Levi’s, Adidas, Umbro, Zara, C&A, Claires, H&M, Esprit, Vero Moda, Mango, Primark, Wal-mart, M&S, Tesco, Leroy Merlin czy Matrix UK. Katalog wystawców na stronie organizatora, umożliwia wcześniejsze umówienie spotkań z wybranymi firmami.
Jakość potwierdzona cetryfikatami
Chiny nie są już synonimem dóbr o wątpliwej jakości, ale raczej eksportu skrojonego na miarę odbiorcy. Taki rodzaj współpracy może być niezwykle korzystny dla właścicieli firm, dystrybutorów, importerów czy przedstawicieli branży logistycznej z Europy. Hasło „Dostajesz to, co zamawiasz” nie jest w tym przypadku pustym sloganem. Importerzy, decydując się na sprowadzanie towarów z Chin, rzeczywiście mogą dopasować zamówienie do potrzeb własnych i odbiorców oraz kierować się bardzo ścisłymi kryteriami: ceny, jakości wykonania, zastosowanych w procesie produkcji materiałów czy designu. O jakości towarów oferowanych przez wystawców Homelife Show świadczą liczne międzynarodowe certyfikaty.
CHINA-POLAND MATCHMAKING and INVESTMENT FORUM
Targom towarzyszy CHINA-POLAND MATCHMAKING and INVESTMENT FORUM. Podczas tego wydarzenia eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami na temat współpracy gospodarczej z partnerami z Chin. Tutaj dowiesz się, z jakimi problemami możesz się spotkać oraz jak je skutecznie rozwiązać.
ZAREJESTRUJ SIĘ I WYGRAJ BILET LOTNICZY DO CHIN!
Uczestnicy targów Homelife Show w Poznaniu mają szansę wygrać bilet lotniczy do Państwa Środka (tam i z powrotem) ufundowany przez organizatora targów. Aby wziąć udział
w konkursie należy:
- wypełnić formularz rejestracyjny na stronie internetowej targów do 10.05.2013
- przyjechać na targi Homelife Show (22-24.05.2013)
- oddać w Recepcji Strefy Matchmakingu w pawilonie 3 wizytówkę i formularz
z propozycją hasłapromującego produkty z Chin lub targi Homelife Show.
Autor najlepszego hasła otrzyma bilet lotniczy do Szanghaju lub Guangzhou.